5 ادکلن مردانه دخترکش و مورد علاقه خانم ها

مردان همواره در طول تاریخ پیش قدم در ابراز علاقه خود به بانوان بوده اند. تاثیر عطر ها بر روی روابط و احساسات کاملا واضح و اثبات شده است این موضوع سبب شده که افراد تمایل داشته باشند از روایح و دنیای عطر ادکلن به نحوی استفاده کنند تا معشوقه خود را بیشتر جذب خود نمایند. عطرهای مردانه با رایحه سکسی و جذابیت بالا معمولاً حسی شدید و فریبنده دارند. در این مقاله، به معرفی 5 عطر مردانه دخترکش و مورد علاقه خانم ها با رایحه سکسی و ویژگی های جذاب و منحصر به فرد می پردازیم.

ادکلن مردانه دختر کش با روایحی که دارد می تواند بهترین عملکرد و تاثیر را بر روی بانوان داشته باشد. این عطرها با طراحی های خاص و ترکیبات بی‌نظیر خود، احساس اعتماد به نفس و جذابیت به آقایان می‌دهند.

ادکلن دیویدف چمپیون مردانه Davidoff Champion

5 عطر مردانه دخترکش و مورد علاقه خانم ها

ادکلن دیویدف چمپیون مردانه در سال 2010 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن دیویدوف چمپیون مناسب فصول گرم سال یعنی بهار و تابستان می باشد.همچنین بهتر است در طول روز و در محافل روزانه مورد استفاده قرار گیرد. پس از اسپری کردن ادکلن چمپیون روی پوست متوجه بوی نارنج و لیمو آن خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و گلی شادی و طراوت را در شما ایجاد می‌کند.

روی بطری نشان دیویدوف و نام Champion را مشاهده می‌کنید. پس از اسپری کردن چمپیون روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج و لیمو خواهید شد.

رایحه اولیه : ترنج ، لیمو

رایحه میانی : گالبانوم ، دانه سیگ

رایحه پایه : گلسنگ ، سدر

 

ادکلن دولچه گابانا دوان ادو تویلت مردانه DOLCE & GABBANA – The One for Men EDT

 

 

ادکلن دولچه گابانا دوان ادو تویلت مردانه

ادکلن دولچه گابانا دوان مردانه بعد از ارائه موفق The one، شركت D&G  آن را در زمستان سال 2008 توليد كرد. این عطر جذاب و خاص با همکاری P&G Prestige Product و IFF طراحی و ساخته شده و مناسب فصل های گرم است. بطری شیشه‌ای و زیبای دوان ادو تویلت مردانه با شکل و فرم بطری دوان ادو تویلت زنانه همخوانی دارد، فقط با این تفاوت که در ادیشن مردانه با دهانه فلزی‌ـ‌نقره‌ای و درپوش مستطیلی قهوه‌ای‌ـ‌شکلاتی مواجه می‌شویم.

 نت‌های آغازی: تفنگدانه، اناناس، ترنج، زنجبیل

نت‌های میانی: سدر، گل یاس، انگور، اسطوخودوس

نت‌های پایانی: وانیل، چوب سدروس، عنبر، مشک و تنباکو

 

تام فورد نویر اکستریم پارفومTOM FORD – Noir Extreme Parfum

5 عطر مردانه دخترکش و مورد علاقه خانم ها

این عطر محصول سال 2022 می باشد و در گروه بویایی شرقی وانیلی که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. در نت اولیه نویر اکستریم هل، ماندارین، زعفران، جوز و بهارنارنج و در نت میانی آن کولفی که نوعی دسر بستنی مانند هندی است به همراه صمغ درخت مصطکی، یاس، شکوفه پرتقال و رز حضور دارند. در نت پایه نیز وانیل، کهربا، روایح چوبی و صندل سفید کامل کننده رایحه می‌باشند.

نت‌های آغازی: مرکباتی و ترنج

نت‌های میانی: گل‌های سفید، سوسن و چوب صندل

نت‌های پایانی: وانیل، عنبر، وتیور و دانه تونکا

 

عطر ادکلن شنل بلو-بلو شنل ادو پرفیوم اصل-بلو چنلChanel Bleu de Chanel EDP

5 عطر مردانه دخترکش و مورد علاقه خانم ها

طراحی و فرمولاسیون ادکلن شنل بلو  توسط عطرساز مشهور «جک پولژ» انجام شد. شنل بلو با حال و هوای شرقی و چوبی‌اش برای روزهای گرم و معتدل سال مورداستفاده قرار می‌گیرد. رایحه این عطر آمیزه ای از جوز ، صندل ، نعناع هندی ، یاسمن ، گریپ فروت ، وتیور ، بخور ، فلفل صورتی ، سدر ، زنجبیل و دیگر مواد معطر چوبی می باشد.

رایحه ابتدایی : گریپ فروت ، لیمو ، پرتقال ، نعناع ، جوز ، فلفل قرمز

رایحه میانی : گل یاس ، زنجبیل ، درخت سدر ، درخت خس خس

رایحه پایانی : رزین لبدانوم ، رزین کندر هندی، درخت پچولی، چوب صندل

 

عطر کارتیر پاشا Pasha de Cartier Edition Sport

5 عطر مردانه دخترکش و مورد علاقه خانم ها

کارتیر پاشا  عطری انرژی بخش و مفرح بوده و نسخه اسپرت عطر پاشا نویر می باشد. این عطر در سال ۲۰۱۵ میلادی طراحی و روانه بازار عطر مردانه و ادکلن جهان شد. عطر ادکلن کارتیر پاشا ادیشن نویر اسپرت-Cartier PASHA DE Cartier EDITION NOIRE SPORT، عطری است خنک و مدرن که با رایحه دوست داشتنی و شیرین مرکبات آغاز می شود که حسی دریایی و کمی تلخ با آن ترکیب شده تا آن را لذت بخش تر و شاداب‌تر نماید.

رایحه ابتدایی:مرکبات ، آب

رایحه میانی : آب دریا

رایحه پایانی : کهربا، سدر ، چوب صندل سفید

سخن پایانی

در این مقاله در مورد عطرها ی مردانه دخترکش صحبت کردیم. از آنجایی که بانوان می توانند روایح را بهتر و بیشتر از آقایان درک کنند. به همین دلیل است که عطرها تاثیر عمیق تری را بر روی بانوان می گذارند. عطر های مردانه دختر کش امروزه مورد توجه کسانی هستند که می توانند در ملاقات اول ذهن و خاطره ی فرد مقابل را بربایند. برخی از این عطرها با توجه به ترکیبات گران‌قیمت و شرایط تولید، قیمت بالایی دارند.

اما حسی بی‌نظیر که به شما هدیه می‌دهند، ارزش خرید آنها را دارد. همچنین این عطرها ممکن است با توجه به ترکیب مواد بوی بسیار شخصی‌ای داشته باشند که با ترکیب پوست و شیوه استفاده شما تفاوت‌هایی از حالت تا حالت نشان دهد. قبل از خرید هر عطر، توصیه می‌شود آن را روی پوست تست کنید تا اطمینان حاصل کنید که با بوی طبیعی پوست شما هماهنگی دارد.

 

 

سوالات متداول

آیا می‌توانید عطری مردانه و در عین حال دخترکش را توصیف کنید؟
بله، معمولاً یک عطر مردانه و دختر کش، عطری است که خانم ها عاشقش هستند. با استفاده از این عطر قطعا توجه هر زنی را به خود جلب می کنید. عطر دخترکش عطری است که از ترکیب رایحه‌های جذاب و جذب‌کننده تشکیل شده است. رایحه‌های چوبی، مرکباتی تند و رایحه‌های مشابه نیرو و اعتماد به‌نفس را به عطر می‌بخشد و همچنین رایحه‌های شیرین و معتدل مانند وانیل و مشک جذابیت و جذابیت فیزیکی را افزایش می‌دهد.
چند مدل عطر مردانه دخترکش  نام ببرید؟
تمامی عطرهای که در این مقاله معرفی کردیم عطرهای جذاب و مورد پسند خانم ها هستند. این ادکلن ها با روایحی که دارند می توانند بهترین عملکرد و تاثیر را بر روی بانوان داشته باشند.
آیا جذب کردن خانم ها  با استفاده از عطرهای مردانه  دخترکش ممکن است؟
   بله، جذب کردن با استفاده از عطرهای مردانه وجود دارد. اولین چیزی که در مواجه با افراد روی آن ها تاثیر می گذارد، بوی عطر و یا بدنتان است! حتی قبل از اینکه چهره شما را ببیند.کافیست یک عطر با رایحه قوی و مشخص که قدرت جذب خانم ها داشته باشد را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه