بهترین عطرهای زنانه شیرین و پر فروش دنیا

عطر زنانه  شیرین یک ترکیب معطر از نت‌ها و ترکیباتی است که باعث ایجاد احساس خنکی، تازگی و شیرینی در عطر می‌شود. این نوع عطرها به طور عمومی برای فصل‌های گرم سال و روزهایی که در آنها می‌خواهید احساس خنکی و تازگی کنید، مناسب هستند. به عنوان مثال، رایحه‌های مرکباتی مانند لیمو، نارنج، پرتقال یا گریپ‌فروت برای ایجاد احساس خنکی همراه با رایحه‌های شیرین مانند وانیل، مشک، میوه‌های شیرین مانند توت و هلو و گل‌های خنک و شیرین مانند رز، یاسمن، لادن و سنبل طبیعی استفاده می‌شوند.

معمولاً عطرهای خنک و شیرین زنانه احساس شادی، انرژی و تازگی را به شما القا می‌کنند. با این حال، لازم است توجه داشته باشید که هر فردی نظر متفاوتی درباره رایحه‌ها دارد و یک عطر خنک و شیرینی که برای یک فرد جذاب است، برای شخص دیگر ممکن است جالب نباشد. در این مطلب به معرفی بهترین عطر زنانه  شیرین و پرفروش دنیا می پردازیم. پس تا انتهای مطلب با فروشگاه خوشبو همراه باشید.

 

آمواج هانر زنانه AMOUAGE – Honour for Women  آمواج هانر زنانه

آمواج هانر زنانه محصول سال 2011  است. ظاهر محصول وفادار به سایر نسخه‌های برند آمواج است و رنگ سفید را بر خود دارد. آمیزه هانر زنانه توسط الکساندرا کارلین و ویولاین کولاس خلق شده است. نت‌های آغازین این عطر از جلوه‌های ادویه‌ای فلفل، ریواس و گشنیز خلق می‌شود، درحالی که نت‌های میانی از روایح گل مریم، یاس، یاسمن، گل برف و میخک صدپر سرشته شده‌اند. بافت شرقی نت‌های پایانی هم از صمغ کندر، خس‌خس، اوپوپوناکس، کهربا و چرم شکل می‌گیرد.

– رایحه آغازی (نت اولیه): نت‌های مانند گشنیز ، فلفل ، جیر که انرژی و تازگی را به عطر می‌بخشند.

– رایحه میانی (نت میانی): گل‌های سفید و یاسمن، میخک صدپر ، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل برف ، گل مریم که رایحه‌ای شیرین و گلی را به عطر اضافه می‌کنند.

– رایحه پایانی (نت پایانی): کهربا، خس خس ، چرم ، روایح دودی، اوپوپوناکس

 

عطر ادکلن میس دیور ادو پرفیوم  Dior Miss Dior EDP

عطر ادکلن میس دیور ادو پرفیوم 

میس دیور ادو پرفیوم در سال 2012 با رایحه ای ملایم و شیرین و با طرحی از به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. میس دیور ادو پرفیوم در ترکیبات خود و در نت اولیه از پرتقال بهره می‌برد. نت میانی از یاس و رز تشکیل شده و در نت پایه نعناع هندی و مشک حضور دارند.

روی بطری درست در قلب آن، می‌توانید در یک پلاک مستطیلی نقره‌ای، نام Miss Dior را با خطی زیبا مشاهده کنید. روبان نقره‌ای که به شکل یک پاپیون دور گردن بطری بسته‌ شده، زیبایی آن را دوچندان می‌کند. در بطری هم با طراحی و شکل هندسی‌اش، جلوه‌ی ویژه‌ای به ترکیب کلی این شیشه بخشیده است.

– رایحه آغازی (نت اولیه): رز و مرکباتی مانند ترنج و پرتقال که تازگی و شادابی را به عطر می‌بخشند.

– رایحه میانی (نت میانی): گل‌ها و گل‌های سفید مانند یاسمن و گل سرخ که رایحه‌ای مرموز و زنانه را به عطر اضافه می‌کنند.

– رایحه پایانی (نت پایانی): نت‌های خزه‌ای و چوبی مانند سدر و چوب سرو که عطر را به پایان می‌برند و احساسی گرم و دلپذیر را به ارمغان می‌آورند.

 

عطر ادکلن دیور پویزن گرل  Dior Poison Girl

بهترین عطر زنانه خنک و شیرین و پرفروش دنیا

ادکلن دیور پویزن گرل در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. در استشمام ابتدایی کاملا وانیلی و حالتی مابین تلخی و شیرینیست. بادام نقش به سزایی در حالت نرمی رایحه این عطر داره. خیلی شیرین نیست. یگ رگ تلخی هم داره. ازین رو عطرتون چهره جالبی پیدا میکنه.

– رایحه آغازی (نت اولیه): نت‌های میوه‌ای مانند رویال پرل و نکتارین که شیرینی و تازگی را به عطر می‌بخشند.

– رایحه میانی (نت میانی): گل‌ها و گل‌های سفید مانند یاسمن و شکوفه پرتقال که رایحه‌ی گلی و مرموزی را به عطر اضافه می‌کنند.

– رایحه پایانی (نت پایانی): نت‌های چوبی و وانیل که حس گرما و عمق را به عطر می‌بخشند.

 

عطر ادکلن شنل چنس او Chanel Chance Eau Tendre

بهترین عطر زنانه خنک و شیرین و پرفروش دنیا

ادکلن شنل چنس عطری است با رایحه ملایم و شیرین. رایحه ی این محصول بسیار ملایم و شیرین و همانند حریر نرم میباشد. این محصول را در دسته آروماتیک های گل های معطر و میوه ها قرار داده اند. این عطر در عین دوست داشتنی بودن، شخصیتی خجالتی را با خود داراست. بر روی الیاف تا چند روز دوام خود را حفظ میکند و با استنشاق عمیق رایحه ی آن ، رایحه ای آرام و دل‌انگیز از گلبرگ گل ها به مشامتان خواهد رسید.

رایحه آغازی (نت اولیه): لیمو، آناناس

– رایحه میانی (نت میانی): رز، جوانه‌های سیب

– رایحه پایانی (نت پایانی): مشک، سرو صوفی

 

عطر ادکلن مارک جاکوبز دیسی دریم  Marc Jacobs Daisy Dream

عطر ادکلن مارک جاکوبز دیسی دریم

ادکلن مارک جاکوبز دیسی دریم  ملایم و شیرین است. این عطر در سال 2014 توسط خالقان معروف عطر به نام های Ann Gottlieb و Alberto Morillas تولید شد. این  عطر زنانه خنک و شیرین و پرفروش دنیا مناسب فصول گرم سال مانند بهار و تابستان می باشد.

– رایحه آغازی (نت اولیه): آویشن، سیب

– رایحه میانی (نت میانی): زنبق، گل یاسمن

– رایحه پایانی (نت پایانی): نعناع هندی، خس خس، امبروکسا

 

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین عطر زنانه  شیرین و پرفروش دنیا پرداختیم. این رایحه ها می‌توانند حس تازگی و زنانگی را به شما القا کنند. بهترین راه برای پیدا کردن عطر مورد علاقه  شیرین زنانه، تست و امتحان عطرها در فروشگاه‌های عطر و با دست یا روی پوست خود است. این کار به شما کمک می‌کند تا با قدرت تاثیر عطر و توافق آن با پوست و تمایلات شخصی خود آشنا شوید. البته، پس بهتر است قبل از خرید، این عطرها را تست کنید تا مطابق با سلیقه و ترجیحات شخصی خود انتخاب کنید.

 

سوالات متداول

ویژگی یک عطر زنانه  شیرین چیست؟

عطرهای شیرین و خنک زنانه دارای رایحه آبزی یا رایحه میوه‌ها و مرکبات در کنار روایح گل‌فام هستند. اگر در نت پایه این عطرها از رایحه مشک و کهربا استفاده شده باشد، ‌ماندگاری بیشتری دارند.

خرید عطر زنانه  شیرین از کدام یک از برندهای معرفی‌شده، بهتر است؟

ما در این مقاله به معرفی بهترین عطر زنانه خنک و شیرین و پرفروش دنیا پرداختیم. پس به توجه به سلیقتون هرکدام می تونید انتخاب کنید.

بهترین رایحه‌های عطر برای فصل تابستان چیست؟

اگر به دنبال عطر مناسبی برای گذراندن روزهای گرم تابستان هستید، بهتر است رایحه‌های خنک، مرکباتی و گلی را در اولویت قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه